Naar Blog.Kreanimo.com

Ik vond van mezelf dat ik op korte tijd al veel had bijgeleerd over wordpress.
Het is veel beter als blogger, waar ik een paar maand geleden van overstapte.  De mogelijkheden zijn super en ik voelde me er beter bij.
Langzaam begon ik ook volgers hier te krijgen en reacties te zien.

Deze week echter botste ik ergens tegen.

Ik zit als haakster op Ravelry. Een soort mega forum met patronen en ideetjes voor de haaksters en breiers onder ons.  Zeker geen nieuw gegeven bij de handwerkers onder de lezers.

In Ravelry zet je foto’s van je projecten, hoe lang je erover doet, met welk garen, welke naald,… je krijgt een mooi overzicht van alles wat je al gemaakt hebt.

Ik dacht: “Dat moet toch te importeren zijn in een wordpress”.  Super handig, als je daar iets inzet, dat zou het ook op je blog verschijnen… En ja daar bestaat een mooie plugin voor. JUIJ

Of toch niet?  Want op de gratis versie van wordpress kon ik hem niet vinden en na lang zoeken en dan uiteindelijk aan manlief vragen blijkt dat ook gewoon niet te gaan.
Pfffff ik zag het niet zitten om 80 euro per jaar te gaan betalen om te bloggen, gewoon omdat ik die ene plugin niet kon gebruiken.
Maar dan komt manlief: “Ja, maar, ik kan die blog ook draaien op onze server, met de software van wordpress.”

Dus ok – de beslissing is gemaakt.  De blog is nu Blog.Kreanimo.com
Perfect is het nog niet, want de mogelijkheden zijn zowaar nog veel uitgebreider en ik moet het nog wat leren, maar hij is al wel te volgen.

De laatste post hier dus!  Want vanaf nu bloggen we op blog.kreanimo.com.

Hopelijk komen de paar volgers die er net zijn bijgekomen even mee naar de andere, de meesten volgen toch gewoon via facebook, dus ik waag de overstap 🙂

Groetjes en hopelijk tot daar,

Ilse

Geef een reactie

