Alleenstaande mama in de ziekenboeg

Zo, mijn man is vertrokken voor een dagje of vier naar Londen voor zijn werk.
Het is een tijdje geleden dat ik even alleenstaande mama was. En nu heb ik de pech dat twee van de drie kindjes ziek zijn en dat ikzelf ook geveld ben door de griep.
Inthe wordt alweer levendiger, maar is nog wat zeurderig. Warre is nog helemaal zonder energie.

We hebben een aftelkalender gemaakt om af te tellen naar de dag dat papa terugkomt. (Zoals de juf in de klas heeft om naar vakanties af te tellen) Papa komt terug voor de carnavalstoet, ik hoop alleen dat ze dan terug opgeknapt zijn…. en ik ook.

image

Geef een reactie

