WIP: Sophie’s Universe CAL

WIP sophie's universe deel 3Na de valse start van vorige week ben ik opnieuw begonnen met de Sophie’s Universe CAL.
Het begint met een mandala, die dan een tuintje zal worden (vierkant) en dan zal het een dekentje worden.  Een kinderdekentje aangezien ik met Scheepjes cotton 8 aan het haken ben.

Best wel een beetje complex patroon.

Ik haak nog maar een dikke 2 jaar en ik heb vooral amigurumi knuffeltjes gehaakt.  Met mijn vorige CAL van Scheepjes heb ik veel bijgeleerd.  Steken en technieken en trucjes.  Ik vond deze zo super mooi dat ik er toch aan begonnen ben.  Voorlopig gaat het goed.

Het is zo mooi om iets uit je haaknaald te zien groeien.  Geweldig gewoon!

Het was een dekentje voor Leni bedoeld, maar Inthe loopt hier de hele tijd: “Mij bloem” te zeggen, dus misschien zal deze voor haar worden en een tweede voor Leni.

Vandaag zat er ook een cadeautje van de haakbuurvrouw in de brievenbus.  Super mooi verpakt en met een héél lief kaartje eraan.  Een super tof amigurumi patroontje, uitgeprint en in een mooi kaftje, klaar voor gebruik.  Dat patroontje ga ik zeker binnenkort ook nog eens maken.

Vandaag ga ik verder met het verzorgen van mijn twee koortsige kleuters.  Zowel Warre als Inthe liggen ziek op de zetel.  Hun hoofdkussen van boven erbij en een fleece dekentje en de TV op.  Er zit niks energie in…
Oh wat zou ik graag hebben dat de lente terugkomt en de virussen weer wat minder aanwezig zijn…

Geef een reactie

