De week van de valse starten

Ik had deze week al een valse start met de CAL2015 die ik begonnen was met ice yarns verloopgaren en die op niks trok. Nou ja, volgens een facebookvriendin op een vlinder en het was het bloemenpatroon!

CAL universe deel 1Dan was ik gisteren avond aan Sophie’s Universe CAL begonnen met de scheepjes Cotton 8 die ik nog had liggen, zie ik deze morgen dat ik één blaadje helemaal verkeerd heb gedaan.

En dan was er nog de valse start van Leni.
Mijn tweede ‘kindje loslaten’ moment van deze week.  Inthe gaat naar school, Leni neemt haar plaats in bij de onthaalmoeder.
Maandag had deze verlof, dus had ik nog een beetje uitstel.
Maar vandaag was het echt zover.  Afgekolfde melk klaar, luiertjes klaar, reserverkleertjes, haar knuffeldeken.
Kom ik bij de onthaalmoeder aan, helemaal donker, niemand te zien.
Ik dacht misschien heb ik het verkeerd voor en heeft ze vandaag ook nog verlof.  Ik dus Leni terug in de auto en ik vertrek terug naar huis.
Bijna terug in Overpelt krijg ik een sms.  De buurvrouw had me gezien en had de onthaalmoeder gebeld. Ze had van de dienst niet doorgekregen dat er een kindje zou komen en alle acht (!) andere hadden ziek gemeld.  Maar Leni mocht nog komen, ze was binnen een half uurtje terug.
Dus ik ben terug gedraaid en heb Leni dan nog naar haar gebracht.  Wel leuk, kan ze een dagje helemaal kennismaken met haar tweede mama.  Zonder de drukte van andere kindjes.

Ondertussen had mijn man contact genomen met de dienst, alles was in orde, maar er moest nog een papier getekend.
Daar ben ik dus voor naar Peer gereden.   Wat heb ik dus gedaan op mijn eerste halve dag zonder kindjes?  Rondgereden en gewinkeld voor het middag eten…

Daarnet de twee oudste gaan halen van school, zo vreemd, met zijn allen (papa werkt thuis vandaag) aan de tafel en Leni er niet bij….

Geef een reactie

