Rust in mijn hoofd.

rust in je hoofdIk zit er al een paar maanden mee in mijn hoofd: “Wat volgend schooljaar?”

Full-time? Half-time? Thuisblijven? Titularis?

En het bleef maar malen in mijn hoofd.  Ik heb dus vorige week een mail naar de directie gestuurd met een aantal dingen waar ik mee zat en de vraag of ik eens langs mocht komen om mijn bezorgdheid te vertellen.  Ik wilde graag hun zicht op de zaken eens horen.  Want zij kijken natuurlijk helemaal anders tegen mijn job als dat ik ertegen kijk.

Vandaag mocht ik even langsgaan en ik wat ben ik blij dat ik geweest ben.

Er is echt iets van me afgevallen.  Ik vond het een aangenaam, geruststellend gesprek.
Ik weet nu ook perfect wat ik volgend schooljaar ga doen en dat brengt enorm veel rust in mijn hoofd.

De beslissing is gemaakt en dat doet echt goed!

Geef een reactie

