De ik weet wat ik wil kleuter

Warre ‘leert’ deze week over heksen en draken… vrijdag mogen de kleuters als heks of als draak naar school. Warre zei meteen: “Ik wil heks zijn”. Ik heb hier vanalles om als ‘draak ‘ te gaan. Dus ik probeer hem al meer dan een week om te praten…
Maar dat lukt me niet. Ik heb hem wel kunnen overtuigen dat jongens geen heksen zijn, maar tovenaars.
Ik heb de hulp van een vriendin ingeschakeld met een naaimachine en een silhouette cameo. Woensdag wordt de tovenaarskostuum knutseldag.
Welke kleur? ‘Rood, eh mama, dat is mijn lievelingskleur’…. De meeste tovenaars zijn paars of blauw, maar nee, hij blijft bij rood. De hoed mag geen rand en de sterren moeten geel…
Niet alleen Inthe weet wat ze wil. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien… wish us luck 🙂

Geef een reactie

