Scheepjes CAL 2014 is af.

image

Mijn allereerste CAL is af. Mijn scheepjes deken naar patroon van Wink van de blog creative being is af… Al mis ik toch het randje.
Vrijdag komt het patroon van de sierrand nog, maar met de manier van in elkaar zetten die ik heb gekozen, is dat eigenlijk niet nodig.
Ik heb nog twee bollen en een beetje voor de eventuele rand. Misschien dat ik er toch nog een rond maak.

Zo’n CAL heeft iets bijzonder. Wel zeker 6000 mensen waar je van weet dat ze hetzelfde aan het maken zijn als jij. Het geeft een verbonden gevoel.  En dit is een internationale CAL, want er doen mensen mee van over heel de wereld. Wat moet dat als ontwerpster een heerlijk gevoel geven om te weten dat zovelen jou patroon maken…
De facebookgroep is ook super fijn geworden. Na een slecht begin met enkele rotte appels ga ik ze nu het stopt gewoon missen. Zo fijn om al die verschillende dekens te zien groeien.

Ik heb ontzettend veel geleerd. Popcorn steken, reliëfstokjes, onzichtbaar hechten, verborgen steken… En nu heb ik een deken waar ik trots op ben. Een go with the flow deken. Helemaal van mij, door mij in een heerlijk kwaliteitsvol katoenen garen. Wauw dat geeft me zo een fijn gevoel. Dat ik dit kan, had ik nooit gedacht toen ik vol frustratie begon met haken door youtube filmpjes te bekijken… Dit is zeker niet mijn laatste grote project. Nu ben ik echt verslaafd.

Geef een reactie

