Kerstmutsen en een weggeefgroepje.

Oei, de blog krijgt zo weinig aandacht van mij… Lang geleden dat ik nog heb gepost.  Komt vast door de drukte – al is die relatief aangezien ik ‘thuis’ ben.

Twee weken geleden begon ik – een beetje onbezonnen ‘I Know’ – een weggeefgroepje op facebook.  Een beetje naar het idee van een weggeefwinkel, maar dan op facebook.
Daar heb ik weer veel levenswijsheid uit opgedaan.  Ik heb echt 4 dagen na het oprichten van het groepje op het punt gestaan om de handdoek in de ring te gooien.
Wat zijn mensen onhebbelijk, onverdraagzaam en ook echt gewoon onbeleefd en grof!  Ik wist niet wat ik zag.
Ik heb mensen gekwetst, daar heb ik zo’n spijt van, maar ik dacht echt dat ik op dat moment ‘het juiste’ deed.  Ik had eigenlijk gewoon even moeten ‘time-out’ houden.  Rustig moeten nadenken, kalmeren en dan had ik naar alle waarschijnlijkheid een andere beslissing genomen.  Maar de tijd terugdraaien gaat helaas niet.
Ondertussen loopt dat weggeefgroepje aardig, maar ik heb er wel werk mee.  Iets teveel eigenlijk.  Maar als ik dan de dankjewel foto’s bekijk en als ik weet dat sommigen daar het echt wel nodig hebben, dan gaat dat er ook nog wel bij.

Tussendoor heb ik dan 3 kerstmutsen gehaakt voor een foto te kunnen maken voor de kerstkaart.  En daardoor loop ik mega achter met de CAL.  Ik heb welgeteld één vierkantje af van deze week en morgen komt het volgende patroon al uit dus dat lukt nooit.  Zeker niet omdat ik deze avond lekker gezellig ga doen bij een victoria demonstratie!

Ik volgende het patroon van Natazia:

Geef een reactie

