Van Touch of Beauty maar Kreanimo!

Bye bye “Touch of Beauty” – Bye Bye trouw blogger blogje!

Ik heb jaren veel plezier aan je beleefd!  Maar het werd tijd voor wat anders.

Ik las ergens hoe vlot het overschakelen naar WordPress zou kunnen en inderdaad, het was zo gepiept!

2 minuten en heel de inhoud was verhuisd van blogger naar WordPress met reacties en alles erbij.

Er is nog wel wat werk, want alle tags zijn in één keer gebombardeerd tot categorie en ik moet alles nog een beetje uitzoeken, maar ik ben al wel blij met het uitzicht!

Waarom dan Kreanimo?  Tja, dat is voor mij een weet!  Later zullen jullie er achter komen waarom ik deze naam heb gekozen.  Hij is eigenlijk ter verdienste van mijn man…

Ondertussen is de eerste “echte” post hier al geweest, maar toen bedacht ik me dat de meesten via facebook de ‘touch of beauty’ postjes volgen en helemaal niet zouden weten wat dat “Kreanimo” gedoe zou zijn als ik het op de wall zou zetten…

Vandaar ook even deze post!  Vanaf nu kunnen nieuwsgierigen dus hier volgen!

Geef een reactie

