Vier!

Vier!

Vandaag is hij VIER!

Vier jaar mama van een geweldig kereltje, vier jaar hem zien opgroeien tot het manneke dat hij nu is!

Nooit had ik vier jaar geleden kunnen weten wat het ECHT is om mama te zijn.

De verwondering om wat hij kan en hoe hij is, groeit nog elke dag.

Zorgzaam, zin voor verantwoordelijkheid, zin voor humor, leergierig, …

Gisteren was zijn feestje.
Frietjes voor 25 mensen op een prachtige nazomerdag op 18 oktober.
Heerlijk was het.

De cadeautjes waren talrijk, maar vooral de aandacht die hij kreeg, daar heeft hij van genoten.

Als er nog iemand binnen kwam riep hij: “Ik ben jarig, ik ben jarig!”

De grote verrassing was het bezoekje van Siem.
Siem is “mijn beste vriend hè, mama”.  En Siem bracht een prachtig knutselwerkje.

Bij de taart had mama zich vergist…

Het waren per ongeluk “magische kaarsen” – Die gingen dus terug aan…

Ik heb dus veel “Warre blaast de kaarsjes uit foto’s”…

Blazen 1

Blazen 2

Huh?  Die eerste gaat terug aan?!  

En wat ook zo héérlijk is aan een nazomerdag in oktober:
Genieten bij de vuurkorf:

Schommelen in het donker

Geef een reactie

