Hormonale haaruitval

Oh ik haat deze fase!

Een drietal maand na mijn bevalling heb ik prijs.

Het is net of ik mijn hele kapsel uittrek.  Ik durf al niet te hard te trekken bij het borstelen.

Als Leni mijn haar per ongeluk grijpt heeft ze gegarandeerd enkele haren vast.

Ik doe mijn haar dan ook in een staartje, …

Als ik dat niet doe zit er overal haar.  Ik zou eigenlijk tijdens het koken ook een netje moeten dragen…

Oh bah, ik was deze fase alweer vergeten.  De minder leuke dingen dring ik precies uit mijn geheugen?!

Gelukkig is het nooit zo erg geweest dat ik echt kale plekken heb gehad en ach, dat groeit weer bij.

Als ik naar mijn contente, vrolijke baby kijk met haar brabbelgeluidjes en duimpje in de mond vergeet ik het weer.
Het is maar voor even, dat kindje is er (normaal gezien) mijn hele leven…

Geef een reactie

