Kleertjes pimpen

Detail gehaakte kersenapplicatie

Ik ben al een paar maanden intensief aan het haken, het begon met amigurumi een paar jaar geleden, zo ging ik over naar inktvisjes en nu is het een heuse verslaving geworden!  Ik heb zoveel wat ik wil proberen nu ik weet dat ik meer kan dan beestje haken!

Daarbij komt nog dat ik wil proberen om minder centjes uit te geven.  Dat zorgt ervoor dat je wat meer creatief gaat zijn …
Ik kocht een effen donker roze longsleeve voor Leni bij de Zeeman. Maar zo effen is ook maar saai natuurlijk.
Dus ik ging op zoek naar leuke gehaakte applicaties.  Ik probeerde verschillende kersjes, een peer en een appel.
Uiteindelijk zijn het de kersen geworden van ‘Esters’s Trots’ Blog.
Het uitgeschreven, Nederlandstalige patroontje kan je hier vinden.

Ik gebruikte katia garen in lichtpaars en groen en haaknaald 2,7

Ik zette de kersjes vast op de hoeken van de blaadjes, midden tussen de blaadjes en net boven de bolletjes.  Zo bewegen ze ook nog een beetje.

Ik denk dat het in totaal geen 3,5 euro heeft gekost en het is zo schattig!

2 thoughts on “Kleertjes pimpen

Geef een reactie

