Als het kriebelt… Of als het nodig is, moet je sporten.

Ik zou graag Warre laten sporten vanaf dit jaar.

Hij doet al watergewenning, maar na kerstmis moet hij naar ‘badje één’ en dan is dat al twee keer per week op de meest onmogelijke uren dat hij zou moeten gaan.
Bovendien vind ik het duur voor 10 lessen.
Dus na kerstmis stoppen we met de zwemles in Dommelslag.  Hij moet wel leren zwemmen natuurlijk en dat zullen we dan ook wel doen, maar als hij dan kan zwemmen wil ik nog steeds dat hij gaat sporten.

Warre is echter een introvert iemand. 
Ik kan me dus voorstellen dat als ik hem laat voetballen dat hij niet naar de bal loopt. Teveel drukte daar bij die bal.  Hij zal het allemaal wel vanop een afstandje bekijken.
Dus lijkt me voetbal niet zo ideaal.

Deze week zat er een folder van een lokale karateclub en naar mijn gevoel is dat meer iets voor Warre.  discipline, meer op zichzelf, concentratie, …

Ben ik nu verkeerd?
Mijn gevoel zegt dat karate meer voor Warre zou zijn, maar misschien is het net goed dat ik hem meer richting ‘voetbal’ stuur omdat hij dan leert in de drukte te zijn en er beter mee om te gaan.

Ik wil dat hij zelf kan beslissen wat hij het leukste vindt, maar daar is hij toch nog klein voor…

Bovendien weet ik niet eens of hij het al wel mag, hij wordt pas vier in oktober.  Maar ik zou hem zo graag laten sporten!

Moeilijk hoor!

Geef een reactie

