Mijn lijstje

1 september 2014 en deze keer is het echt een héél bijzondere 1 september. 
Dé dag dat mijn jaar loopbaanonderbreking officieel van start gaat, de dag dat ik een echte thuisblijfmama ben geworden!

Een héél jaar, dat me eerst zo verschrikkelijk lang leek.  Een heel jaar thuis bij de kindjes, en geen grote kindjes in de klas.  Ik heb er echt wel aan moeten wennen.

Toch kijk ik er héél erg naar uit.
Ik wil zoveel doen dat ik waarschijnlijk te weinig ga hebben aan een jaar.
Maar na dat jaar ga ik echt wel terug voor de klas staan.  Ik kan mijn creatievelingen niet missen en ik sta zo graag voor de klas!

Voor mezelf heb ik een ‘To do lijst’ gemaakt waar ik vanaf vandaag aan ga beginnen.

O Genieten van de tijd met de kindjes staat voorop, dat moet eerst gebeuren.
O Van amigurumi haken meer naar kleding haken overstappen.
O ‘De School’ (zo noemt Warre het bureautje in de keuken) omtoveren tot een kleurrijke hoek.  Het tablet moet een leuke kleur krijgen en alles moet beter kunnen weggezet worden. Opfleuren met haakwerkjes.
O De zolder uitmesten
O Leni haar kamer (of wat haar kamer moet worden) omtoveren van berging naar slaapkamertje met de hulp van papa.
O De voortuin onkruid vrij maken en al veel van de rommel daar van de verbouwing wegdoen.
O De bureau organiseren, alle kasten uitmesten.
O Alle kleding van de kindjes die te klein zijn/worden sorteren en verkopen, naar de kringwinkel brengen, …
O 3 schilderijen maken helemaal voor mezelf omdat ik er de tijd voor heb.
O Leren stikken met de hulp van mijn zus.
O …

Er zullen nog dingen volgen, ik krijg ze vast niet allemaal gedaan.

Geef een reactie

