De Robot

De aan Warre beloofde robot is af.

Met vertraging omdat mijn garen op was en de wolwinkel op vakantie.

Elke morgen ging hij kijken hoe ver ik gevorderd was. Hij zag zijn ‘knuffelrobot’ groeien.
Hij informeerde naar de handjes en de lamp, voor hem de meest belangrijke onderdelen.

Ik ben niet zo tevreden over de afwerking. De meeste knuffels die ik tot nu toe heb gemaakt vroegen niet zoveel ‘in elkaar zet werk’.
Maar de lach op zijn snoet is genoeg om dat minder goede gevoel naar de achtergrond te doen verdwijnen.
En ach, mijn eerste amigurumi was vreselijk en daar ben ik wel goed in geworden. Dit komt dus ook wel weer goed…

De naam is ook op zijn vraag, want op Leni haar clown staat ook haar naam.

Geef een reactie

