27 juni

is de dag dat ik uitgerekend ben.

Inthe was voor 29 juni uitgerekend en kwam de 8ste juli op de wereld en echt ik was het zo verschrikkelijk beu toen.

Nu heb ik het ook zwaar, maar omdat ik thuis ben gaat het me redelijk – zolang ik kan doseren en op tijd kan rusten.
En aangezien het echt de laatste baby zal zijn hier in ons gezinnetje geniet ik van elke beweging extra hard.

27 juni is ook de trouwdag van ons mama en papa.  Dit jaar zijn ze ook nog 50 jaar getrouwd.  De 28ste geven ze hun feest.

Het gaat dus héél erg spannend zijn of de baby er al is of niet!  Misschien moeten we het feest ook gewoon verlaten…
Wat het ook is – ik hoop er op één of andere manier toch bij te kunnen zijn.
Met baby in de buik of met baby in de draagdoek, want zo’n feest is toch echt wel bijzonder!

Voor diegenen die nog mee willen raden, vergeet de babypoule niet…
www.babypoule.nl/directpoule.php?id=50925

Geef een reactie

