Controle en inktvisjespromotie

Vandaag ging ik op controle bij de gynaecologe.  Dat is toch telkens weer spannend, ook bij nummer 3.
Gelukkig was alles goed.
De bloeddruk was een beetje aan de hoge kant (vreemd want ik heb al een week of zes last van lage bloeddruk…), maar op zich geen probleem.
Ikzelf ben welgeteld 2 kilo aangekomen en de kleine meid weegt ook bijna 2 kilo.  Met andere woorden ben ik afgevallen en serieus afgevallen.  Logisch als je zo doodziek bent als ik altijd bij mijn zwangerschappen geweest ben…

Ik had ook een promotie pakje bij voor het project inktvisjes voor couveusekindjes.
Een hoop info over het hoe en waarom van de inktvisjes en ook Iria, mijn inktvisje dat als mascotte meegegaan is naar daar.

Mijn gynaecologe reageerde alvast positief.  Ik hoop echt dat ze instappen in het project en dat ik ambassadeur mag worden.
Op de facebookgroep krijg ik allemaal toffe reactie en zelfs hulp aangeboden om hen te overtuigen.
Ik hoop echt dat ze erin meegaan! 

Geef een reactie

