Een mama-dagje

Vandaag heb ik een mama-dagje.

Inthe is naar de opvang zodat ze het zo toch zeker gewoon blijft.

Warre is een hele dag naar school met blijven eten en opvang.
Niet omdat het moet, maar omdat hij het wil.
Hij vindt blijven eten geweldig en als ik hem ga halen bij de opvang gaan zijn schouders hangen en kijkt hij zielig. (Zeker als ze buiten aan het spelen zijn).

Ik was toch zeker zijn boterhammen vergeten in zijn tas te steken.
Ik ben ze dus onder de speeltijd even gaan brengen naar de juf.
Toen Warre me zag ging hij huilen: “Mama moet hier nog niet zijn – ik mag blijven eten!”
Dus ben ik maar vertrokken…

Ik doe dus vandaag het huishouden.
Nu ja, in stukjes – want op 30 weken zwanger begint de buik in de weg te zitten.

Ik heb mijn ‘Flow’ gelezen en heb in een haakboekje zitten zoeken naar een leuk motiefje voor een baby-dekentje (ik wil er een haken voor buikbaby)…

Toch wel eens fijn een rustig mama-dagje, maar ik mis het gekwetter in huis echt wel.
Nu hoor ik alleen het gekwetter van de vogeltjes.

Geef een reactie

