Want amai zalle.

Na het oudercontact van maart had de juf van Warre ons aangeraden om hem met zijn fijne motoriek te laten oefenen.
Er ligt hier dus nu een kleuterschaar en een berg reclameboekjes waar hij volop in kan knippen.
Hoeraaaaaa voor mama, want die snippers vind ik overal – maar ja, alles voor het goede doel.

Bij de zeeman kocht ik een prikblok.  Een leuke voor jongens.  Kranen, auto’s, helikopters, … hij kon amper kiezen.
Uiteindelijk begon hij aan de kraan met takel.  Het ging vrij goed en op een gegeven moment had hij hem half uit geprikt.
Ik ging even verder met het huishouden en plots staat er een immens triestige kleuter naast me:
“Hij is kapooooooooooooooooooooot!”
De haak was van de kraan gescheurd.
Ik nam dus een schaar, knipte het overige stukje uit en Warre ging ondertussen al plakband halen.
Ik had verschillende stukjes nodig.
“Hier mama, want amai zalle”

De woorden uit dat manneke, niet te filmen. 🙂

Geef een reactie

