Postcrossing in maart 2014

Zoals jullie weten ben ik begonnen met postcrossing. 

Dit zijn een paar merkwaardige kaartjes die ik al gekregen heb:

Van Duitsland kwam deze blauwe kaart met oranje keerborstel.  Mooi complementair kleurcontrast, voor me gekozen omdat mijn nickname blue-bird is en ze dacht dat mijn lievelingskleur blauw was…

Deze van Amerika uit een bio-park met haaien.  Lijkt me een beetje op Sea-life.  De kinderen vonden hem mooi omdat er ‘visjes’ opstonden.

Deze super schattige komt uit de Tjechische Republiek – Daar ben ik een paar keer op vakantie geweest en ik ken ook de stad ‘Brno’ waar de zender het over had.

Deze uit Amerika.  De winkel op de foto bestaat blijkbaar nog steeds.

En deze hele mooie, mijn eerste uit Rusland.  Het was er nu 0° C terwijl we hier rond de 20 ° C zitten …

Mijn eerste kaartjes zijn alvast een schot in de roos.

Geef een reactie

