Iria

Hier is Iria.
Iria is een Engelse naam voor ‘kleurig’ en dat staat wel bij testcase nummer 3.

Ik ben nu helemaal tevreden over het inktvisje.
Alles wat in de vereisten staat is nu goed.  Het juiste garen, een synthetische – sneldrogende – vulling in panty, tentakeltjes niet te lang en mooi krullend (dank je wel voor de tip om 3 vasten in 1 losse te zetten!!!), Hij past niet door een WC-rol, maar is ook echt niet te groot.
Alles zit goed vast.

Deze keer is ook de onderkant netjes afgewerkt – met dank aan het garen, want met die vele kleurtjes waren de steken echt nog goed te zien.
De oogjes zijn ook beter, ik heb ze er al opgezet voor het te smal werd om goed te naaien…

Ik ben tevreden.  Nu kunnen er meerdere komen!  Ik weet alleen niet of ik Iria kan laten gaan.  Ze is zo mooi en ik heb er echt veel moeite op moeten doen.
Het is hier ook steeds een gevecht voor een inktvisje tussen de 2 kindjes.  Korneel en Iria gaan dus hier blijven.

Nu begin ik dus aan mijn 4de inkie, het 1ste dat op controle mag naar een ambassadeur.  

Geef een reactie

