Korneel

Hier is hij dan:
Koreel!
Mijn 2de test-inktvisje voor couveuse kindjes.  Hij is groot genoeg, met het juist garen gehaakt, met de juiste vulling opgevuld, de tentakeltjes zijn lang genoeg en in uitgerekte toestand niet te lang…
De aanhechting van de oogjes vind in echter niet zo geweldig de afwerking onderaan (maar die zie je natuurlijk niet) ook niet.
Ik ga dus nog één inktvisje haken als test in de hoop dat ik het dan durf op te sturen naar de medische keuring.

Mijn eerste visjes was helemaal niet zo goed.  Hij had enge ogen, te lange en niet draaiende tetakeltjes en ik had ook een garen gebruikt waarvan ik niet zo goed weet wat het was en of het goedgekeurd is, want er zijn natuurlijk strenge normen!

Als je ook wil meedoen: http://kleine-inktvisjes.eu/
Daar kan je alle info vinden!

Geef een reactie

