Postcrossing

Voor Nederlands scroll even naar beneden.

Last year one of my students brought her map with postcards to my classroom to proudly show her collection post-crossing cards.
I went to the site a few days later and didn’t make an account.  But why wait ‘till summer, when everybody is traveling and sending cards?
So today I made an account and prepared my first 3 cards tot Russia, Germany and the USA.
Now I have to wait ‘till I get card back from 3 other places around the world.

Vorig jaar liet ik in een klas de map met ATC kaartjes zien.  De volgende les bracht een leerling fier haar map met postcrossing kaarten mee.
Op dat moment ben ik wel eens gaan kijken, maar was er niet aan begonnen.
Maar waarom enkel mooie kaartjes krijgen in de zomer, tijdens de vakantieperiode?
Dus vandaag maakte ik een account en stuurde mijn eerste kaartjes naar Rusland, Duitsland en USA.
Nu is het wachten tot ik kaartje terug krijg natuurlijk…

Geef een reactie

