Zendala dare #88

For English please hit translate in the upper right corner of the blog!

Amai!  Dat was lang geleden dat ik nog eens wat getekend had – echt voor mezelf – niet omdat ik iets moest uittesten om in mijn klas te gebruiken, of omdat ik iets voor iemand moest maken.

Ik bekeek nog steeds de resultaten van de vele blogs die ik volg die deelnemen aan de tekenuitdagingen.
Ik lees ook nog steeds ‘the sketchbook challenge’ – maar kreeg mezelf niet opgepept om toch zelf terug te starten.

De zwangerschap van onze 3de heeft me serieus ziek gemaakt, dat is gelukkig nu wel over. 
Maar het is winter, dus telkens was er wel iemand van het gezin ziek.  Buikgriep, windpokken, koorts, valling….

Op de blog van sketchbook challenge vond ik het thema ‘artist date’ – date met de artiest (in jezelf).  En het is eigenlijk echt wel zo.  Je moet er gewoon tijd voor maken!
Ik ontspan als ik teken, ik kalmeer, kom tot rust!

Dus deze week heb ik de template van The Bright Owl blog gewoon afgedrukt en in mijn schooltas geduwd.
En wonder boven wonder had ik een uurtje tijd om deze te maken.

Ik heb ook een nieuwe smartphone  met leuke manieren om een foto te bewerken, dus heb ik die even op het resultaat uitgetest.

Dit is hem dus, de eerste tangle van 2014 – in de hoop dat ik de tijd kan blijven zoeken en vinden om wat meer bezig te zijn met tekenen voor mezelf!

11 thoughts on “Zendala dare #88

  1. Congratulations on your third pregnancy – hope you are feeling a little better now. Your Zentangle is lovely – you must remember to make time for yourself, especially now! Axxx

    Like

  2. Zoals Jean zie ik de belofte van het voorjaar (en dat zag ik al voor ik las wat ze schreef) in je tile. Mooi, ook de belofte om tijd voor jezelf te nemen, zorgen voor jezelf is heel belangrijk!
    Hoe dan ook, ik ben blij je weer te 'zien' hier.
    Je zendala is mooi Ilse, zie ik je volgende week weer?????

    Like

  3. Dat is wel de bedoeling ja 😉

    Wat gek van die vertaal knop – heb hem gisteren uitgetest en toen deed hij het al vond ik het een super slechte vertaling, dus ik denk dat ik gewoon zelf in het Engels ga posten bij de tangle opdrachten …

    Like

Geef een reactie

