Lieve kleine kersje op de taart.

Aan mijn lieve kleine kersje,

Nog geen dikke maand geleden hadden je papa en ik de beslissing genomen dat er een 3de kindje mocht komen.
Een kersje op onze familietaart.
Ik had nooit gedacht dat je al zo snel in mijn buik zou komen groeien.
Alhoewel ik toch het gevoel al had dat er iets stond te gebeuren, want na 2 zwangerschappen leer je echt de tekens wel wat beter herkennen, al geloof je dat als mama niet meteen.
Maar als je dan naar een +-je op een zwangerschapstest zit te staren moet je wel geloven dat er weer een wonder in de maak is.

Ik ben niet zo goed in boekjes invullen om alles te onthouden voor later, maar blogjes dat doe ik beter.
Vandaar dat ik er nu één start in het geheim – strakjes als iedereen het mag weten gaan we het online gooien.

Maar voor nu is het een klein geheimpje tussen jou en mij.

Ik wil je alvast even vertellen over je grote broer.  Prins Warre noemen we hem.  Dit weekend zal hij 3 jaar worden!  Wauw, eigenlijk ben je er gewoon al een beetje bij!

Je grote zus Elfje Inthe begint steeds meer woordjes te zeggen, tegen dat jij eraan komt zal ze zeker en vast een vlotte babbel hebben.

Lief klein kersje op de taart.  Groei maar veilig ik mijn buik!  Weet dat je welkom bent.
Tot binnenkort!  Dikke kus Mama X

Geef een reactie

