Colorful Birds

Voor Nederlands scroll even naar beneden…

For the last ATC swap I joined during the summer I finished my colorful birds today.  I found my bright liquid watercolor in my art supply closet and started  a spontaneous set of colorful birds.  I didn’t make a sketch, just let if flow and I so proud at my results! 

I really hope the new owners will like them as much as I do. 

I don’t know if I will join other swaps soon, the start of the new school year is so busy – but for myself and my sanity I should …

De laatste ATC ruil waar in me voor had ingeschreven deze zomer was ‘kleurrijke vogels’ en die kaartjes zijn vandaag af.  Ik had mijn ecoline nog eens terug uit de kast gevist en heb er spantane vogels mee gemaakt – geen schetsen, gewoon kijken waar ze me brachten!

Ik vond het super om ze te maken en ik ben er best trots op.

Geen idee of ik nog snel een andere ruil zal starten, het begin van het schooljaar is zooooo druk!  Maar voor mijn geestelijke gezondheid zou ik dat eigenlijk gewoon moeten doen!

Geef een reactie

