Bookpage / pagina van een boek ATC

Nederlands? Even naar beneden scrollen alsjeblieft…


Today I finished my astract blue, green purple ATCs on a bookpage background for AFA.
I painted to whole bookpages.  The first I painted way to much, so the bookpage didn’t show enough anymore, but I used some tear-ups to collage on them to get them back in the game.
Cutting the pages up to glue to cardboard was a bit exciting, because maybe they wouldn’t look so great as the painting did on the page in a whole…
Loved doing these!

Vandaag heb ik mijn groen,blauw, paarse astracten op een oude pagina van een boek afgewerkt voor AFA.  Ik heb 2 volledige bladzijden beschilderd met acryl.  De eerste had ik zo fel beschilderd dat de tekst nergens meer zichtbaar was en dat was dus niet de bedoeling.

Ik heb er wel stukjes van bewaard op als collage de werkjes af te maken.  Het knippen was best spannend.  De bladzijden op zich zagen er wel leuk uit, maar zouden ze dat ook nog zijn als ze geknipt werden en op een achtergrondje geplakt?

Ik vond het super leuk om te doen….

Geef een reactie

