Cactus ATC

Acrylic – marker on cardstock
Acryl – stift op karton

Nederlands?  Scroll even naar beneden…

I’m joining in several swaps this month – summer holiday means I have somewhat more time to spend drawing and painting.
I joined the hand drawn cactus and succulent swap because a cactus isn’t something I would draw out of myself – I took it as a challenge. 
I made four completely different cactus ACTs. 

Ik neem deel in verschillende ruilen deze maand – zomervakantie wil zeggen (iets) meer tijd voor tekenen en schilderen.
Ik doe ook mee aan de cactus en vetplantjes ruil omdat het iets is wat ik uit mezelf niet zo direct zou tekenen. – Ik zag het als een uitdaging.
Ik heb 4 totaal verschillende ATC’s gemaakt. 

Handdrawn with pencil – fineliners – cut out and glued on design paper
Handgetekend met potlood en fineliner en geplakt op patronen papier.

Hand drawn wit pencil and gold markers – glued on embossed design paper – colored with green markers (which didn’t stick on all elements of the design paper and gave a nice effect.Handgetekend met potlood en gouden stift, geplakt op reliëf papier met patronen – ingekleurd met groene stift die niet overal op pakte.

Hand drawn with markers.Handgetekend met stiften

Geef een reactie

