Things with wings ATC

It has been a while since I made some ATC-cards.  Busy life caught up with me again.
But now I’ve joined a few new trades on the ATC for all site and want to share them with you all.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik ATC kaartjes heb gemaakt.  Het drukke leven heeft me weer voorbij gelopen. 
Maar nu heb ik mezelf weer ingeschreven op een paar ruilen op het ATC for all platform.
De meesten voor in september zodat ik toch nog een tijdje heb om ze te maken…

Here they are / Hier zijn ze:

Bee- handdrawn- pencil-colored pencil
Bij- handgetekend-kleurpotlood-potlood

Birds-collage-handdrawn-glitter background
Vogels-collage-handgetekend-glitter achtergrond

Dragonfly-handdrawn-colored pencil- pencil
Libel – handgetekend- kleurpotlood- potlood

Retro bird- collage – handdrawn-collage
Retro vogel – handgetekend-collage

These are already in America, waiting with the host to go to their new owner.

Deze zijn al in Amerika aan het wachten om te vertrekken naar hun nieuwe eigenaars.

Geef een reactie

