Pinwheel for peace (#87) and my princess.

Voor de Nederlandse tekst: scroll naar beneden. 

I finished my pinwheel for peace yesterday evening.  It’s the Diva’s challenge of this week.  Pinwheels for peace is a project for the international day of for peace on September 21 every year.  I think I’ll join in with my class next year.
I’m quickly going to post it because I’ll leave for ‘Het boekenfestijn’ in a little while.  It’s a big event hall with long tables full of books.  More than a million, all with big discounts.  It also has a craft corner with big discounts, so you can imagine my excitement!  Books and crafts … it’s a little bit of heaven!

Because one of my follower asked:
Here is a picture of my daughter (and son) on holiday, it’s my desktop background right now 🙂

Gisterenavond heb ik mijn molentje voor vrede afgemaaktHet is de uitdaging op de Diva website van deze week.  Molentjes voor vrede is een internationaa project op de dag van de vrede.  Deze dag is 21 september.  Volgend jaar ga ik meedoen met mijn klasje, dan ben ik niet met ouderschapsverlof. 
Deze post is maar snel, wan over een paar uurtjes vertrek ik naar het jaarlijkse boekenfestijn.    Meters en meters boeken, meer dan een miljoen!  En ze hebben ook knutselspulletjes, dus je kan je voorstellen waarom ik zo opgewonden ben!  Boeken en knutselspullen: een beetje hemel op aarde.

Op vraag van een volger post ik ook een foto van mijn dochtertje (en zoon) op vakantie.  Dit is mijn bureaublad achtergrond op dit moment.  🙂

12 thoughts on “Pinwheel for peace (#87) and my princess.

  1. Erg mooi Ilse. Leuke foto van je kids. De kleurtjes van je molentje vind ik erg verfrissend. En uiteraard ook mooi getangled. Veel plezier op het boekenfestijn.

    Like

Geef een reactie

