Daddy surprised me…

For the English text, scroll down please. 
 
We zijn terug van vakantie aan de Belgische kust; daarover later meer.  
Als je de foto’s ziet zou je zo denken dat papa perfect weet hoe je een draagdoek moet knopen, maar niets is minder waar. Papa heeft nog hulp nodig, maar ik prijs me al gelukkig dat hij wil dragen in een draagdoek!
Deze morgen kreeg ik wel een verrassing, hij ging met de zoon een wandelingetje maken met de hond en plots stond hij daar: “Niet helemaal goed zeker?”.  Onze zoon zat in de draagdoek en nee perfect was het niet, maar ik heb ooit slechter geknoopt.
Papa kan me soms echt verbazen in de positieve zin …


We’re back home from a holiday on the Belgian coast, more about that later.
If you see the pictures you could think daddy knows how to tie a woven sling perfectly, but that’s not really the case.  He always asks for help.  But I count myself lucky I have a husband who doesn’t think slings are for weak men, he really likes carrying my son around in a sling!
This morning he walked in with our son on his back.  He tried to tie the sling by himself and it wasn’t really that bad.  If  I’m honest, a lot better than my first try.
Daddy can still really surprise me sometimes.

Geef een reactie

